PUTERE: 70 CP
MOTOR: Yanmar – 4 Cyl – 16V – 3319 CC treapta 5 și EPA TIER 4
TRANSMISIE: 16+16 inversor sincronizat
GREUTATE (KG): 2150 (rollbar) – 2280 (cabină Extra Comfort)
CAPACITATE (KG): 2400
Extra beneficii
EXTRA-MARE SUPER SPECIALIZAT
Cu un motor Yanmar de 70 CP, acesta este un tractor cu direcție pe șenile late, cu tracțiune inversă, ideal pentru fânarea.
Stabilitate și aderență remarcabile datorită pistei late, centrului de greutate scăzut și celor 4 roți motrice de dimensiuni egale.
Cu vitezele sale impresionante de lucru, direcția precisă și capacitatea de a face față cu ușurință pantelor abrupte, este la fel de potrivită pentru lucrul pe pășuni montane, dealuri sau pe teren plat, și în special pentru aplicații precum tăierea ierbii pe pante abrupte. Ideal și pentru întreținerea marginilor, a spațiilor verzi urbane și a terenurilor de sport.
Motorul puternic, tracțiunea constantă și raza de viraj redusă permit acestui tractor să se adapteze la toate tipurile de teren, pante abrupte și teren accidentat.
Sistemul de mers în marșarier, joystick-ul multifuncțional, comenzile ergonomice și vizibilitatea remarcabilă în toate părțile fac operarea simplă și ajută la reducerea oboselii operatorului. Se simte perfect acasă în toate condițiile și climatele, pe tot parcursul anului.
Disponibilă la cerere cu cabina spațioasă și panoramică Extra Comfort, echipată cu o platformă mare și sticlă integrală pentru vizibilitate la 360° și un interior foarte luminos.
Calea Munteniei nr. 35, Focșani
PUTERE: 70 CP
MOTOR: Yanmar – 4 Cyl – 16V – 3319 CC treapta 5 și EPA TIER 4
TRANSMISIE: 16+16 inversor sincronizat
GREUTATE (KG): 2150 (rollbar) – 2280 (cabină Extra Comfort)
CAPACITATE (KG): 2400
Șasiu complet AC cu oscilație – șasiu complet din fontă care găzduiește transmisia tractorului. cu o articulatie centrala care permite o oscilatie longitudinala de pana la 15°; acest sistem permite tractorului să țină pasul cu sinuozitatea solului asigurând tracțiune și aderență constantă.
Sistemul RGS™ Rev-Guide, este sistemul de antrenare reversibil AC pe o turelă rotativă care inversează direcția de mers în doar câteva secunde pentru a lucra eficient cu echipamentul remorcat sau frontal. Pur și simplu rotiți ansamblul scaun/volan/planeta/pedală cu 180° pentru o direcție identică, dar inversă.
Ampatamentul scurt și raza strânsă de direcție fac tractorul extrem de agil în rândurile de culturi. Pentru a reduce și mai mult raza de viraj, pot fi utilizate frânele de direcție*, accentuând în același timp efectul de direcție obținut datorită articulațiilor cu viteză constantă cu dublă acțiune.
Opțional
Dispozitiv de control electronic și automat al turației și al turației motorului. Memorează și modulează viteza tractorului la discreția operatorului.
Suspensia UNIFLEX cu cilindri coaxiali își maximizează eficiența datorită unui număr redus de puncte de frecare. Conceptul său inovator permite echipamentului să urmărească și să se adapteze la contururile solului, menținând constantă presiunea pe sol, beneficiind astfel de viteză și precizie de lucru.
Opțional
Cutie de viteze cu transmisie sincronizată cu 32 de trepte, 16 fwd +16 rev și inversor de transfer sincronizat; Priza de putere 540/540e independentă și turație la sol cu cuplare electrohidraulică progresivă; Comutator de blocare pornire pe inversorul inversorului și selectorul prizei de putere; Blocare diferenţial electrohidraulic faţă/spate sau numai spate; Control electrohidraulic de decuplare pentru roțile motoare față; Ambreiaj hidraulic.
Scaun cu suspensie pneumatică cu reglare înălțime și reglare automată a greutății șoferului (de la 50 kg la 130 kg).
Opțional
Optimizeaza pozitionarea si inclinarea echipamentului.
Opțional
Mai multă frânare, mai multă siguranță – Sistem de frânare suplimentar, perfect pentru parcare în pantă. Prin activarea frânei de mână, cu o apăsare ulterioară asupra pedalelor de frână, toate cele 4 frâne cu disc de ulei sunt blocate. Sistemul funcționează cu motorul tractorului atât pornit, cât și oprit.
Opțional
Balast fata (88 kg) – Perfect integrat in caroseria tractorului; nu modifică ampatamentul sau dimensiunile tractorului.
Sistem hidraulic cu 2 pompe hidraulice independente; Joystick standard – sistem hidraulic auxiliar spate cu control electric-hidraulic (joystick) cu 2 distribuitoare cu acțiune dublă, 1 cu acțiune simplă cu reflux ulei și 6 cuplaje rapide spate cu ritorno olio e 6 cuplaje rapide. Sistem hidraulic de ridicare cu suspensie hidropneumatica Uniflex cu cuplare in 3 puncte; suspensie hidraulica cu joystick on-off
Cabina izolată fonic oferă și un sistem de aer condiționat controlat automat.
Opțional
Balast fata (132 kg) – Perfect integrat in caroseria tractorului; nu modifică ampatamentul sau dimensiunile tractorului.
Balast spate (160 kg)
Ventilator cu flux invers care asigura curatarea si eficienta constanta a radiatorului si a grilei frontale a capotei.
Opțional
Optimizeaza pozitionarea si inclinarea echipamentului.
Apărătoare din oțel tubular care protejează caroseria; integrează al treilea punct pentru liftul frontal.
Protejând ansamblurile luminoase, ele fac și caroseria să arate mai atrăgătoare
Opțional
Disponibil la cerere sistemul de ridicare frontală pentru utilizarea instrumentelor frontale.
Sistemul RGS™ Rev-Guide, este sistemul de antrenare reversibil AC pe o turelă rotativă care inversează direcția de mers în doar câteva secunde pentru a lucra eficient cu echipamentul remorcat sau frontal. Pur și simplu rotiți ansamblul scaun/volan/planeta/pedală cu 180° pentru o direcție identică, dar inversă.
Șasiu complet AC cu oscilație – șasiu complet din fontă care găzduiește transmisia tractorului. cu o articulatie centrala care permite o oscilatie longitudinala de pana la 15°; acest sistem permite tractorului să țină pasul cu sinuozitatea solului asigurând tracțiune și aderență constantă.
Posibilitatea de a se potrivi cu echipamente de montare la mijloc a fost posibilă datorită configurației subțiri a acestui model, perfectă pentru efectuarea plivitului mecanic sub viță de vie în podgoriile vârlite.
Toate farurile de drum sunt LED, iar cele din spate sunt integrate în plafon. Poziția lor ridicată crește vizibilitatea în spațiul din jurul tractorului, chiar și cu echipament montat.
Farurile de lucru cu LED-uri puternice „inteligente” ajută operatorul atunci când îndeplinește sarcini nu numai pe timp de noapte, ci și pe măsură ce munca se apropie de sfârșit.
Transmisia Tony este o transmisie mecanică hibrid-hidrostatică ultra-compactă, care optimizează performanța tractorului ridicându-l la o eficiență operațională maximă. Oferă operatorului randament maxim și precizie în timpul sarcinilor operaționale, precum și o facilitate extraordinară de utilizare; invertorul electronic, de exemplu…
Ventilator cu flux invers care asigura curatarea si eficienta constanta a radiatorului si a grilei frontale a capotei.
Opțional
Transmisie hidrostatică continuă-variabilă cu 3 viteze electronice de schimbare în mers pentru fiecare gamă mecanică, inversor electro-hidraulic; Selector mecanic al celor 2 game de viteza (de camp si drum); Viteza continua-variabila atat inainte cat si inapoi de la 0 la 40 km/h; Sistem „Eco”: menține viteza maximă cu o turație redusă a motorului diesel; Dispozitiv „auto”; Controlul vitezei cu ESC (Control electronic al vitezei) Sistem „Recall RPM”: reamintește turațiile presetate manual sau, când funcția Automotive este activată, controlează automat turația motorului de la turațiile minime până la turațiile presetate; Priza de putere 540/540e independentă și turație la sol cu cuplare electrohidraulică progresivă; Comutator de blocare a pornirii pe inversorul inversorului, selectorul prizei de putere și ambreiajul; Blocare hidraulica fata/spate sau doar spate; Control electrohidraulic de decuplare pentru roțile motoare față; Ambreiaj hidraulic
Joystick-ul JMC a fost dezvoltat conform celor mai inovatoare criterii de design pentru a crește ergonomia și flexibilitatea accesoriilor electro-hidraulice.
Opțional
Dispozitiv de control electronic și automat al turației și al turației motorului. Memorează și modulează viteza tractorului la discreția operatorului.
| Stabilitate în orice moment
Sistemul de amortizare, care este echipat standard și, atunci când este activat, compensează solicitările transmise de la uneltele montate, sporind astfel confortul, protejând în același timp atât șoferul, cât și mașina de posibile daune.
Apărătoare din oțel tubular care protejează caroseria; integrează al treilea punct pentru liftul frontal.
Opțional
Coloana de directie reglabila in inclinare
Caracteristici opționale
Sunt disponibile mai multe seturi de anvelope potrivite oricărui tip de teren, pentru o aderență constantă și o performanță palpitantă indiferent de condițiile de sol.
Disponibil la cerere sistemul de ridicare frontală pentru utilizarea instrumentelor frontale.
Opțional
Disponibil la cerere două sisteme hidraulice diferite controlate prin joystick, cu posibilitate de până la 8 cuplari rapide.
Disponibil cu balasturi pentru roțile din față și din spate.
Disponibil la cerere și cu brațe de ridicare în 3 puncte îndoite scurt.
Ca o dovadă a fiabilității sale, Antonio Carraro oferă, pe lângă garanția standard de doi ani, o extindere a acoperirii garanției de până la trei sau patru ani, numită Protecție Maximă EXG.
Suspensie pneumatică cu afișare a sarcinii – spătar reclinabil – suport lombar.
Opțional
Datorită șasiului ACTIO™, poziția de conducere coincide cu centrul de oscilație al tractorului. Smuciunile laterale și stresul sunt foarte limitate, iar oboseala operatorului este redusă, chiar și după multe ore. Instrumentația de bord este elegantă, funcțională și intuitivă: ecran antireflex cu iluminare din spate pentru utilizare pe timp de noapte; sistem informatic „on-off”; turometru digital și turometru PTO; și butoane de comandă electro-hidraulice.
Transmisie hidrostatică cu control hidraulic; Selector mecanic cu 3 game de viteze: joasă/normală/mare; Variator continuu de viteza atat inainte cat si inapoi de la 0-6, 0-12, 0-28 km/h; Priza de putere independenta cu 2 viteze: 540 si 1000 rpm; Blocare diferential fata si spate; Decuplarea roților motrice de pe puntea spate; Controlul vitezei fixe.
Transmisie cu 12 trepte (8FW + 4R); 540 rpm standard PTO Standard, sincronizat cu toate vitezele; blocare independentă a diferențialului față/spate; decuplarea tracțiunii față.
Datorită șasiului ACTIO™, poziția de conducere coincide cu centrul de oscilație al tractorului. Smuciunile laterale și stresul sunt foarte limitate, iar oboseala operatorului este redusă, chiar și după multe ore. Instrumentația de bord este elegantă, funcțională și intuitivă: ecran antireflex cu iluminare din spate pentru utilizare pe timp de noapte; sistem informatic „on-off”; turometru digital și turometru PTO; și butoane de comandă electro-hidraulice.
Ampatamentul, lățimea exterioară limitată și cadrul articulat fac tractorul foarte agil între rândurile de culturi. Volanul cu hidroghid neted și sensibil asigură manevre precise pe pante abrupte, în mișcări transversale, în blocaje, printre rândurile de culturi și în parcări.
O parte integrantă a multifuncționalității aparținând Torasului reversibil, SRX (articulat) și TRX (cu roți de direcție), este noul RGS™ Rev-Guide System, sistemul de antrenare reversibil AC pe un turn de control rotativ care, împreună cu comenzile sale extrem de ergonomice, ajută la executarea sarcinilor prin îmbunătățirea preciziei și calității execuției. Sistemul permite inversarea direcției de deplasare în câteva secunde, permițându-i să funcționeze profesional cu echipamente de trailer sau de montare frontală. Noul RGS™ încorporează comenzile invertorului și angrenajele de pe tabloul de bord care se rotesc la 180 de grade împreună cu turnul de control pentru a inversa direcția de deplasare.
Dispozitiv auxiliar cu brațe reglabile și cuple rapide complet cu bară.
Ridicatorul frontal permite utilizarea combinată a uneltelor din față și din spate.
Opțional
Protejează operatorul de praf, ramuri, etc.
Opțional
Arc scaun pneumatic cu reglare continuă a greutății șoferului de la 50 la 130 kg și reglare continuă a înălțimii.
Opțional
Mărește iluminarea și siguranța muncii în locuri întunecate.
Opțional
Perfect integrate în caroseria tractorului, acestea nu modifică ampatamentul și amprenta la sol a tractorului.
Opțional
Element tubular din otel pentru protejarea caroseriei; integrează articulația superioară în configurația cu liftul frontal.
Opțional