TONY 8900 TR
  1. Home
  2. Produs
  3. TONY 8900 TR
Prezentare

VIITORUL ESTE ACUM

Un motor Kubota de 98 CP*, cu conținut tehnologic de cel mai înalt nivel și transmisie hidrostatică controlată prin software. Acest software permite operatorului să personalizeze toate aspectele muncii sale, ținând cont de instrumentul folosit și de stilul de condus preferat, astfel încât să optimizeze și să simplifice procedurile de operare.
Un tractor compact cu direcție izodiametrică (o alternativă la modelul articulat TONY SR) cu tracțiune inversă care garantează un confort excelent al operatorului datorită transmisiei hidrostatice care, eliminând utilizarea ambreiajului, simplifică semnificativ munca operatorului.

Showroom:

Calea Munteniei nr. 35, Focșani

PUTERE: 54,6 kW / 74,2 CP – 2400 rpm
MOTOR: KUBOTA – 4 cilindri – 16 supape – TURBO Etapa 5 – Common rail – 3769 CC
TRANSMISIE: Transmisie variabilă continuu cu navetă hidrostatică • Selector cu 4 game robotizate cu tehnologie „SIM” (Shift In Motion)
GREUTATE (KG): Cu bară de rulare (Kg): 2290 până la 2400 | Cu cabină cu aer (Kg): 2470 până la 2580
CAPACITATE (KG): 2400

Este o mașină dinamică și versatilă, concepută pentru aplicații agricole de precizie, precum stropirea culturilor și toate operațiunile care necesită o viteză constantă de lucru pentru a obține rezultate perfect consistente, evitând astfel orice risipă de material (în cazul operațiunilor de împrăștiere) sau timp de lucru. . Procedurile de operare sunt simplificate, chiar si atunci cand se lucreaza in cele mai inguste spatii, si pe terenuri denivelate sau pante.
Poziția de conducere reversibilă înseamnă că tractorul poate lucra cu nenumărate tipuri diferite de unelte.
Transmisia are 4 intervale de viteză controlate electronic, care pot fi cuplate atât în staționare, cât și în mișcare, cu 3 moduri de accelerare pentru fiecare gamă și 3 pentru fiecare gamă în modul Auto.

Software-ul oferă, de asemenea, diagnosticare pentru tractor, care este monitorizat continuu pentru a asigura o eficiență maximă de lucru în orice situație.

În ciuda dimensiunilor compacte, postul de conducere oferă un nivel ridicat de confort, accesul fiind facilitat de absența pârghiilor pe tunelul central de transmisie.

Disponibil cu cabina de ultimă generație cu aer presurizat, și într-o versiune de Categoria 4 (protecție garantată a operatorului împotriva inhalării de praf, aerosoli și vapori nocivi).

Extra beneficii

ACTIO™

RGS™

ȘASIU ARTICULAT

Transmisie TONY

COMFORT

Suspensie UNIFLEX®

Scaun GRAMMER

SCAUN PNEUMATIC

EXG Garanție extinsă

COLOANĂ DE DIRECȚIE

TIRANT VERTICAL ȘI THIRTPOINT HYDRAULIC

JCM - Joystick Multicontroller - TONY

ACTIO™

Șasiu complet AC cu oscilație – șasiu complet din fontă care găzduiește transmisia tractorului. cu o articulatie centrala care permite o oscilatie longitudinala de pana la 15°; acest sistem permite tractorului să țină pasul cu sinuozitatea solului asigurând tracțiune și aderență constantă.

RGS™

Sistemul RGS™ Rev-Guide, este sistemul de antrenare reversibil AC pe o turelă rotativă care inversează direcția de mers în doar câteva secunde pentru a lucra eficient cu echipamentul remorcat sau frontal. Pur și simplu rotiți ansamblul scaun/volan/planeta/pedală cu 180° pentru o direcție identică, dar inversă.

ȘASIU ARTICULAT

Ampatamentul, lățimea exterioară limitată și cadrul articulat fac tractorul foarte agil între rândurile de culturi. Volanul cu hidroghid neted și sensibil asigură manevre precise pe pante abrupte, în mișcări transversale, în blocaje, printre rândurile de culturi și în parcări.

Transmisie TONY

Transmisia Tony este o transmisie mecanică hibrid-hidrostatică ultra-compactă, care optimizează performanța tractorului ridicându-l la o eficiență operațională maximă. Oferă operatorului randament maxim și precizie în timpul sarcinilor operaționale, precum și o facilitate extraordinară de utilizare; invertorul electronic, de exemplu…

COMFORT

Datorită șasiului ACTIO™, poziția de conducere coincide cu centrul de oscilație al tractorului. Smuciunile laterale și stresul sunt foarte limitate, iar oboseala operatorului este redusă, chiar și după multe ore. Instrumentația de bord este elegantă, funcțională și intuitivă: ecran antireflex cu iluminare din spate pentru utilizare pe timp de noapte; sistem informatic „on-off”; turometru digital și turometru PTO; și butoane de comandă electro-hidraulice.

Suspensie UNIFLEX®

Suspensia UNIFLEX cu cilindri coaxiali își maximizează eficiența datorită unui număr redus de puncte de frecare. Conceptul său inovator permite echipamentului să urmărească și să se adapteze la contururile solului, menținând constantă presiunea pe sol, beneficiind astfel de viteză și precizie de lucru.

Opțional

SCAUN GRAMMER

Suspensie pneumatică cu afișare a sarcinii – spătar reclinabil – suport lombar.

Opțional

SCAUN PNEUMATIC

Scaun cu suspensie pneumatică cu reglare înălțime și reglare automată a greutății șoferului (de la 50 kg la 130 kg).

Opțional

EXG Garanție Extinsă

Ca o dovadă a fiabilității sale, Antonio Carraro oferă, pe lângă garanția standard de doi ani, o extindere a acoperirii garanției de până la trei sau patru ani, numită Protecție Maximă EXG.

COLOANĂ DE DIRECȚIE

Coloana de directie reglabila in inclinare

Caracteristici opționale

TIRANT VERTICAL ȘI THIRTPOINT HYDRAULIC

Optimizeaza pozitionarea si inclinarea echipamentului.

Opțional

JMC - Joystick Multicontroller - TONY

Joystick-ul JMC a fost dezvoltat conform celor mai inovatoare criterii de design pentru a crește ergonomia și flexibilitatea accesoriilor electro-hidraulice.

Opțional

BALAST

Balast fata (132 kg) – Perfect integrat in caroseria tractorului; nu modifică ampatamentul sau dimensiunile tractorului.
Balast spate (160 kg)

ACS - Auto-cleaning system | Mach 4 R

Ventilator cu flux invers care asigura curatarea si eficienta constanta a radiatorului si a grilei frontale a capotei.

Opțional

TIRANT VERTICAL ȘI THIRTPOINT HYDRAULIC

Optimizeaza pozitionarea si inclinarea echipamentului.

BULLBAR - MACH

Apărătoare din oțel tubular care protejează caroseria; integrează al treilea punct pentru liftul frontal.

GRILE PENTRU FARURI

Protejând ansamblurile luminoase, ele fac și caroseria să arate mai atrăgătoare

Opțional

RIDICATOR FRONTAL

Disponibil la cerere sistemul de ridicare frontală pentru utilizarea instrumentelor frontale.

RGS™ - Mach 4 R

Sistemul RGS™ Rev-Guide, este sistemul de antrenare reversibil AC pe o turelă rotativă care inversează direcția de mers în doar câteva secunde pentru a lucra eficient cu echipamentul remorcat sau frontal. Pur și simplu rotiți ansamblul scaun/volan/planeta/pedală cu 180° pentru o direcție identică, dar inversă.

ACTIO™ - Mach

Șasiu complet AC cu oscilație – șasiu complet din fontă care găzduiește transmisia tractorului. cu o articulatie centrala care permite o oscilatie longitudinala de pana la 15°; acest sistem permite tractorului să țină pasul cu sinuozitatea solului asigurând tracțiune și aderență constantă.

APLICAȚII DE MONTAJ MEDIU

Posibilitatea de a se potrivi cu echipamente de montare la mijloc a fost posibilă datorită configurației subțiri a acestui model, perfectă pentru efectuarea plivitului mecanic sub viță de vie în podgoriile vârlite.

JOYSTICK - TONY V

FARURI LED

Toate farurile de drum sunt LED, iar cele din spate sunt integrate în plafon. Poziția lor ridicată crește vizibilitatea în spațiul din jurul tractorului, chiar și cu echipament montat.

Farurile de lucru cu LED-uri puternice „inteligente” ajută operatorul atunci când îndeplinește sarcini nu numai pe timp de noapte, ci și pe măsură ce munca se apropie de sfârșit.

ACS - Auto-cleaning system

Ventilator cu flux invers care asigura curatarea si eficienta constanta a radiatorului si a grilei frontale a capotei.

Opțional

Transmisie INFINITY

Transmisie hidrostatică continuă-variabilă cu 3 viteze electronice de schimbare în mers pentru fiecare gamă mecanică, inversor electro-hidraulic; Selector mecanic al celor 2 game de viteza (de camp si drum); Viteza continua-variabila atat inainte cat si inapoi de la 0 la 40 km/h; Sistem „Eco”: menține viteza maximă cu o turație redusă a motorului diesel; Dispozitiv „auto”; Controlul vitezei cu ESC (Control electronic al vitezei) Sistem „Recall RPM”: reamintește turațiile presetate manual sau, când funcția Automotive este activată, controlează automat turația motorului de la turațiile minime până la turațiile presetate; Priza de putere 540/540e independentă și turație la sol cu cuplare electrohidraulică progresivă; Comutator de blocare a pornirii pe inversorul inversorului, selectorul prizei de putere și ambreiajul; Blocare hidraulica fata/spate sau doar spate; Control electrohidraulic de decuplare pentru roțile motoare față; Ambreiaj hidraulic

BALAST FRONTAL

Balast fata (88 kg) – Perfect integrat in caroseria tractorului; nu modifică ampatamentul sau dimensiunile tractorului.

JOYSTICK - TTR

Sistem hidraulic cu 2 pompe hidraulice independente; Joystick standard – sistem hidraulic auxiliar spate cu control electric-hidraulic (joystick) cu 2 distribuitoare cu acțiune dublă, 1 cu acțiune simplă cu reflux ulei și 6 cuplaje rapide spate cu ritorno olio e 6 cuplaje rapide. Sistem hidraulic de ridicare cu suspensie hidropneumatica Uniflex cu cuplare in 3 puncte; suspensie hidraulica cu joystick on-off

SUPER FRÂNĂ

Mai multă frânare, mai multă siguranță – Sistem de frânare suplimentar, perfect pentru parcare în pantă. Prin activarea frânei de mână, cu o apăsare ulterioară asupra pedalelor de frână, toate cele 4 frâne cu disc de ulei sunt blocate. Sistemul funcționează cu motorul tractorului atât pornit, cât și oprit.

Opțional

ESC / CRUISE CONTROL (ERGIT R)

Dispozitiv de control electronic și automat al turației și al turației motorului. Memorează și modulează viteza tractorului la discreția operatorului.

DAMPING

| Stabilitate în orice moment
Sistemul de amortizare, care este echipat standard și, atunci când este activat, compensează solicitările transmise de la uneltele montate, sporind astfel confortul, protejând în același timp atât șoferul, cât și mașina de posibile daune.

AER CONDIȚIONAT

Cabina izolată fonic oferă și un sistem de aer condiționat controlat automat.

Opțional

BULLBAR

Apărătoare din oțel tubular care protejează caroseria; integrează al treilea punct pentru liftul frontal.

Opțional

ESC - Electronic Speed Control

Dispozitiv de control electronic și automat al turației și al turației motorului. Memorează și modulează viteza tractorului la discreția operatorului.

ROȚI

Sunt disponibile mai multe seturi de anvelope potrivite oricărui tip de teren, pentru o aderență constantă și o performanță palpitantă indiferent de condițiile de sol.

RIDICATOR FRONTAL

Disponibil la cerere sistemul de ridicare frontală pentru utilizarea instrumentelor frontale.

Opțional

Joystick - TTR 4400

Disponibil la cerere două sisteme hidraulice diferite controlate prin joystick, cu posibilitate de până la 8 cuplari rapide.

BALAST ROȚI

Disponibil cu balasturi pentru roțile din față și din spate.

BRAȚE DE RIDICARE SCURTE

Disponibil la cerere și cu brațe de ridicare în 3 puncte îndoite scurt.

TRANSMISIE HYDROSTATICĂ

Transmisie hidrostatică cu control hidraulic; Selector mecanic cu 3 game de viteze: joasă/normală/mare; Variator continuu de viteza atat inainte cat si inapoi de la 0-6, 0-12, 0-28 km/h; Priza de putere independenta cu 2 viteze: 540 si 1000 rpm; Blocare diferential fata si spate; Decuplarea roților motrice de pe puntea spate; Controlul vitezei fixe.

TRANSMISIE - 8+4

Transmisie cu 12 trepte (8FW + 4R); 540 rpm standard PTO Standard, sincronizat cu toate vitezele; blocare independentă a diferențialului față/spate; decuplarea tracțiunii față.

COMFORT TIGRE

Datorită șasiului ACTIO™, poziția de conducere coincide cu centrul de oscilație al tractorului. Smuciunile laterale și stresul sunt foarte limitate, iar oboseala operatorului este redusă, chiar și după multe ore. Instrumentația de bord este elegantă, funcțională și intuitivă: ecran antireflex cu iluminare din spate pentru utilizare pe timp de noapte; sistem informatic „on-off”; turometru digital și turometru PTO; și butoane de comandă electro-hidraulice.

VIRAJE

Ampatamentul scurt și raza strânsă de direcție fac tractorul extrem de agil în rândurile de culturi. Pentru a reduce și mai mult raza de viraj, pot fi utilizate frânele de direcție*, accentuând în același timp efectul de direcție obținut datorită articulațiilor cu viteză constantă cu dublă acțiune.

Opțional

TRANSMISIE - 16+16

Cutie de viteze cu transmisie sincronizată cu 32 de trepte, 16 fwd +16 rev și inversor de transfer sincronizat; Priza de putere 540/540e independentă și turație la sol cu cuplare electrohidraulică progresivă; Comutator de blocare pornire pe inversorul inversorului și selectorul prizei de putere; Blocare diferenţial electrohidraulic faţă/spate sau numai spate; Control electrohidraulic de decuplare pentru roțile motoare față; Ambreiaj hidraulic.

Sistem patentat Rev-Guide System™

O parte integrantă a multifuncționalității aparținând Torasului reversibil, SRX (articulat) și TRX (cu roți de direcție), este noul RGS™ Rev-Guide System, sistemul de antrenare reversibil AC pe un turn de control rotativ care, împreună cu comenzile sale extrem de ergonomice, ajută la executarea sarcinilor prin îmbunătățirea preciziei și calității execuției. Sistemul permite inversarea direcției de deplasare în câteva secunde, permițându-i să funcționeze profesional cu echipamente de trailer sau de montare frontală. Noul RGS™ încorporează comenzile invertorului și angrenajele de pe tabloul de bord care se rotesc la 180 de grade împreună cu turnul de control pentru a inversa direcția de deplasare.

BRAȚE REGLABILE

Dispozitiv auxiliar cu brațe reglabile și cuple rapide complet cu bară.
Ridicatorul frontal permite utilizarea combinată a uneltelor din față și din spate.

Opțional​​​​​

PROTECȚIE ANTI-PRAF

Protejează operatorul de praf, ramuri, etc.
Opțional

ARCURI PNEUMATICE

Arc scaun pneumatic cu reglare continuă a greutății șoferului de la 50 la 130 kg și reglare continuă a înălțimii.
Opțional

LAMPĂ LED

Mărește iluminarea și siguranța muncii în locuri întunecate.
Opțional

FRONT BALLAST | Tora Series

Perfect integrate în caroseria tractorului, acestea nu modifică ampatamentul și amprenta la sol a tractorului.
Opțional

BULLBAR | Tora Series | ANTONIO CARRARO

Element tubular din otel pentru protejarea caroseriei; integrează articulația superioară în configurația cu liftul frontal.
Opțional