PUTERE: 70 CP
MOTOR: Yanmar 4 cilindri turbo 3.319 cc Common rail STAGE 5 și EPA TIER 4
TRANSMITERE: 16+16 inversor sincronizat
GREUTATE (KG): 2120 ÷ 2270 (rollbar) – 2300 ÷ 2450 (cabină)
CAPACITATE (KG): 2100
Extra beneficii
TRACTORUL ARTICULAT SUPER-SPECIALIZAT
Un tractor articulat superspecializat conceput pentru lucrul în spații înguste și printre culturile în rânduri (livezi, vii, pepiniere), atât pe plat, cât și în pantă. Cu roți de dimensiuni egale și tracțiune inversă, acest tractor oferă o agilitate de neegalat și o manevrabilitate superbă.
Centrul de greutate scăzut și cadrul oscilant ACTIO™ integral asigură aderență și stabilitate constantă chiar și pe pante accidentate și abrupte.
Comenzile ergonomice simplifică orice sarcină, reducând oboseala și stresul operatorului. Funcția de mers invers sporește versatilitatea operațională, permițând utilizarea unor unelte specifice pentru arat, tăiere, stropire, remorcare și manipulare a materialelor.
Disponibil cu o singură unitate de propulsie: Yanmar de 70 CP (7800 S)
Disponibil cu o gamă de pachete și configurații hidraulice diferite, cu dimensiuni de anvelope variind de la 18″ la 24″, transmisii finale poziționate orizontal sau la 45° față de verticală.
Disponibil cu cabina opțională Starlight, pentru vizibilitate maximă și luminozitate interioară combinate cu confortul total al operatorului. Designul raționalizat al cabinei ajută, de asemenea, tractorul să alunece ușor între rândurile de culturi.
Calea Munteniei nr. 35, Focșani
PUTERE: 70 CP
MOTOR: Yanmar 4 cilindri turbo 3.319 cc Common rail STAGE 5 și EPA TIER 4
TRANSMITERE: 16+16 inversor sincronizat
GREUTATE (KG): 2120 ÷ 2270 (rollbar) – 2300 ÷ 2450 (cabină)
CAPACITATE (KG): 2100
Șasiu complet AC cu oscilație – șasiu complet din fontă care găzduiește transmisia tractorului. cu o articulatie centrala care permite o oscilatie longitudinala de pana la 15°; acest sistem permite tractorului să țină pasul cu sinuozitatea solului asigurând tracțiune și aderență constantă.
Sistemul RGS™ Rev-Guide, este sistemul de antrenare reversibil AC pe o turelă rotativă care inversează direcția de mers în doar câteva secunde pentru a lucra eficient cu echipamentul remorcat sau frontal. Pur și simplu rotiți ansamblul scaun/volan/planeta/pedală cu 180° pentru o direcție identică, dar inversă.
Ampatamentul, lățimea exterioară limitată și cadrul articulat fac tractorul foarte agil între rândurile de culturi. Volanul cu hidroghid neted și sensibil asigură manevre precise pe pante abrupte, în mișcări transversale, în blocaje, printre rândurile de culturi și în parcări.
Datorită șasiului ACTIO™, poziția de conducere coincide cu centrul de oscilație al tractorului. Smuciunile laterale și stresul sunt foarte limitate, iar oboseala operatorului este redusă, chiar și după multe ore. Instrumentația de bord este elegantă, funcțională și intuitivă: ecran antireflex cu iluminare din spate pentru utilizare pe timp de noapte; sistem informatic „on-off”; turometru digital și turometru PTO; și butoane de comandă electro-hidraulice.
Cutie de viteze cu transmisie sincronizată cu 32 de trepte, 16 fwd +16 rev și inversor de transfer sincronizat; Priza de putere 540/540e independentă și turație la sol cu cuplare electrohidraulică progresivă; Comutator de blocare pornire pe inversorul inversorului și selectorul prizei de putere; Blocare diferenţial electrohidraulic faţă/spate sau numai spate; Control electrohidraulic de decuplare pentru roțile motoare față; Ambreiaj hidraulic.
Suspensie pneumatică cu afișare a sarcinii – spătar reclinabil – suport lombar.
Opțional
Scaun cu suspensie pneumatică cu reglare înălțime și reglare automată a greutății șoferului (de la 50 kg la 130 kg).
Opțional
Ca o dovadă a fiabilității sale, Antonio Carraro oferă, pe lângă garanția standard de doi ani, o extindere a acoperirii garanției de până la trei sau patru ani, numită Protecție Maximă EXG.
Apărătoare din oțel tubular care protejează caroseria; integrează al treilea punct pentru liftul frontal.
Opțional
Cabina izolată fonic oferă și un sistem de aer condiționat controlat automat.
Opțional
Balast fata (132 kg) – Perfect integrat in caroseria tractorului; nu modifică ampatamentul sau dimensiunile tractorului.
Balast spate (160 kg)
Ventilator cu flux invers care asigura curatarea si eficienta constanta a radiatorului si a grilei frontale a capotei.
Opțional
Optimizeaza pozitionarea si inclinarea echipamentului.
Apărătoare din oțel tubular care protejează caroseria; integrează al treilea punct pentru liftul frontal.
Protejând ansamblurile luminoase, ele fac și caroseria să arate mai atrăgătoare
Opțional
Disponibil la cerere sistemul de ridicare frontală pentru utilizarea instrumentelor frontale.
Sistemul RGS™ Rev-Guide, este sistemul de antrenare reversibil AC pe o turelă rotativă care inversează direcția de mers în doar câteva secunde pentru a lucra eficient cu echipamentul remorcat sau frontal. Pur și simplu rotiți ansamblul scaun/volan/planeta/pedală cu 180° pentru o direcție identică, dar inversă.
Șasiu complet AC cu oscilație – șasiu complet din fontă care găzduiește transmisia tractorului. cu o articulatie centrala care permite o oscilatie longitudinala de pana la 15°; acest sistem permite tractorului să țină pasul cu sinuozitatea solului asigurând tracțiune și aderență constantă.
Posibilitatea de a se potrivi cu echipamente de montare la mijloc a fost posibilă datorită configurației subțiri a acestui model, perfectă pentru efectuarea plivitului mecanic sub viță de vie în podgoriile vârlite.
Toate farurile de drum sunt LED, iar cele din spate sunt integrate în plafon. Poziția lor ridicată crește vizibilitatea în spațiul din jurul tractorului, chiar și cu echipament montat.
Farurile de lucru cu LED-uri puternice „inteligente” ajută operatorul atunci când îndeplinește sarcini nu numai pe timp de noapte, ci și pe măsură ce munca se apropie de sfârșit.
Transmisia Tony este o transmisie mecanică hibrid-hidrostatică ultra-compactă, care optimizează performanța tractorului ridicându-l la o eficiență operațională maximă. Oferă operatorului randament maxim și precizie în timpul sarcinilor operaționale, precum și o facilitate extraordinară de utilizare; invertorul electronic, de exemplu…
Ventilator cu flux invers care asigura curatarea si eficienta constanta a radiatorului si a grilei frontale a capotei.
Opțional
Transmisie hidrostatică continuă-variabilă cu 3 viteze electronice de schimbare în mers pentru fiecare gamă mecanică, inversor electro-hidraulic; Selector mecanic al celor 2 game de viteza (de camp si drum); Viteza continua-variabila atat inainte cat si inapoi de la 0 la 40 km/h; Sistem „Eco”: menține viteza maximă cu o turație redusă a motorului diesel; Dispozitiv „auto”; Controlul vitezei cu ESC (Control electronic al vitezei) Sistem „Recall RPM”: reamintește turațiile presetate manual sau, când funcția Automotive este activată, controlează automat turația motorului de la turațiile minime până la turațiile presetate; Priza de putere 540/540e independentă și turație la sol cu cuplare electrohidraulică progresivă; Comutator de blocare a pornirii pe inversorul inversorului, selectorul prizei de putere și ambreiajul; Blocare hidraulica fata/spate sau doar spate; Control electrohidraulic de decuplare pentru roțile motoare față; Ambreiaj hidraulic
Balast fata (88 kg) – Perfect integrat in caroseria tractorului; nu modifică ampatamentul sau dimensiunile tractorului.
Sistem hidraulic cu 2 pompe hidraulice independente; Joystick standard – sistem hidraulic auxiliar spate cu control electric-hidraulic (joystick) cu 2 distribuitoare cu acțiune dublă, 1 cu acțiune simplă cu reflux ulei și 6 cuplaje rapide spate cu ritorno olio e 6 cuplaje rapide. Sistem hidraulic de ridicare cu suspensie hidropneumatica Uniflex cu cuplare in 3 puncte; suspensie hidraulica cu joystick on-off
Mai multă frânare, mai multă siguranță – Sistem de frânare suplimentar, perfect pentru parcare în pantă. Prin activarea frânei de mână, cu o apăsare ulterioară asupra pedalelor de frână, toate cele 4 frâne cu disc de ulei sunt blocate. Sistemul funcționează cu motorul tractorului atât pornit, cât și oprit.
Opțional
Joystick-ul JMC a fost dezvoltat conform celor mai inovatoare criterii de design pentru a crește ergonomia și flexibilitatea accesoriilor electro-hidraulice.
Opțional
Suspensia UNIFLEX cu cilindri coaxiali își maximizează eficiența datorită unui număr redus de puncte de frecare. Conceptul său inovator permite echipamentului să urmărească și să se adapteze la contururile solului, menținând constantă presiunea pe sol, beneficiind astfel de viteză și precizie de lucru.
Opțional
Dispozitiv de control electronic și automat al turației și al turației motorului. Memorează și modulează viteza tractorului la discreția operatorului.
| Stabilitate în orice moment
Sistemul de amortizare, care este echipat standard și, atunci când este activat, compensează solicitările transmise de la uneltele montate, sporind astfel confortul, protejând în același timp atât șoferul, cât și mașina de posibile daune.
Optimizeaza pozitionarea si inclinarea echipamentului.
Opțional
Coloana de directie reglabila in inclinare
Caracteristici opționale
Dispozitiv de control electronic și automat al turației și al turației motorului. Memorează și modulează viteza tractorului la discreția operatorului.
Sunt disponibile mai multe seturi de anvelope potrivite oricărui tip de teren, pentru o aderență constantă și o performanță palpitantă indiferent de condițiile de sol.
Disponibil la cerere sistemul de ridicare frontală pentru utilizarea instrumentelor frontale.
Opțional
Disponibil la cerere două sisteme hidraulice diferite controlate prin joystick, cu posibilitate de până la 8 cuplari rapide.
Disponibil cu balasturi pentru roțile din față și din spate.
Disponibil la cerere și cu brațe de ridicare în 3 puncte îndoite scurt.
Transmisie hidrostatică cu control hidraulic; Selector mecanic cu 3 game de viteze: joasă/normală/mare; Variator continuu de viteza atat inainte cat si inapoi de la 0-6, 0-12, 0-28 km/h; Priza de putere independenta cu 2 viteze: 540 si 1000 rpm; Blocare diferential fata si spate; Decuplarea roților motrice de pe puntea spate; Controlul vitezei fixe.
Transmisie cu 12 trepte (8FW + 4R); 540 rpm standard PTO Standard, sincronizat cu toate vitezele; blocare independentă a diferențialului față/spate; decuplarea tracțiunii față.
Datorită șasiului ACTIO™, poziția de conducere coincide cu centrul de oscilație al tractorului. Smuciunile laterale și stresul sunt foarte limitate, iar oboseala operatorului este redusă, chiar și după multe ore. Instrumentația de bord este elegantă, funcțională și intuitivă: ecran antireflex cu iluminare din spate pentru utilizare pe timp de noapte; sistem informatic „on-off”; turometru digital și turometru PTO; și butoane de comandă electro-hidraulice.
Ampatamentul scurt și raza strânsă de direcție fac tractorul extrem de agil în rândurile de culturi. Pentru a reduce și mai mult raza de viraj, pot fi utilizate frânele de direcție*, accentuând în același timp efectul de direcție obținut datorită articulațiilor cu viteză constantă cu dublă acțiune.
Opțional
O parte integrantă a multifuncționalității aparținând Torasului reversibil, SRX (articulat) și TRX (cu roți de direcție), este noul RGS™ Rev-Guide System, sistemul de antrenare reversibil AC pe un turn de control rotativ care, împreună cu comenzile sale extrem de ergonomice, ajută la executarea sarcinilor prin îmbunătățirea preciziei și calității execuției. Sistemul permite inversarea direcției de deplasare în câteva secunde, permițându-i să funcționeze profesional cu echipamente de trailer sau de montare frontală. Noul RGS™ încorporează comenzile invertorului și angrenajele de pe tabloul de bord care se rotesc la 180 de grade împreună cu turnul de control pentru a inversa direcția de deplasare.
Dispozitiv auxiliar cu brațe reglabile și cuple rapide complet cu bară.
Ridicatorul frontal permite utilizarea combinată a uneltelor din față și din spate.
Opțional
Protejează operatorul de praf, ramuri, etc.
Opțional
Arc scaun pneumatic cu reglare continuă a greutății șoferului de la 50 la 130 kg și reglare continuă a înălțimii.
Opțional
Mărește iluminarea și siguranța muncii în locuri întunecate.
Opțional
Perfect integrate în caroseria tractorului, acestea nu modifică ampatamentul și amprenta la sol a tractorului.
Opțional
Element tubular din otel pentru protejarea caroseriei; integrează articulația superioară în configurația cu liftul frontal.
Opțional